Aktuální umístění: Vyhledávání podle oboru > Práce Seznam podle kategorie >Zobrazit Job |
Informace o úloze |
Název | Asistentka kanceláře Praha 4 | |
Společnost | HR-ŠEBKOVÁ | |
oddělení | ||
Kategorie | Administrativa | |
Typ pracovního poměru: | Plný úvazek | |
Stav inzerce | Probíhá nábor | |
Platový rozsah | Od 25000 Kč - do 25000 Kč měsíčně | |
Provoz | Jednosměnný provoz | |
Minimální vzdělání | Středoškolské | |
Titul | ||
Minimální praxe | Absolvent | |
Počet pracovních míst | 4 | |
Datum zveřejnění | 18-10-2017 | |
Datum ukončení | 17-12-2017 | |
Země | Česká republika | |
Kraj | Praha | |
Okres | Praha 4 | |
Město / měst. část | ||
Požadujeme: - SŠ (vhodné pro absolventy i studenty v době psaní závěrečné práce) - organizační a prezentační dovednosti, - pečlivost, zodpovědný přístup, loajálnost
- moderní pracovní prostředí - zajímavou a různorodou administrativní práci - příležitost pro profesní růst - trvalý pracovní poměr /pracovní poměr na dobu určitou/ - odpovídající finanční ohodnocení, bonusy - pracovní doba PO-PÁ 8-17 hod.
|
||
Datum zveřejnění: | 17-10-2017 14:46:04 | |
Přidat do košíku |