Aktuální umístění: Nejnovější pracovní místa > Zobrazit Job
Informace o úloze
  Název Vedoucí odboru územního plánování
Společnost JOBSYSTEM s.r.o.
oddělení
Kategorie Státní a veřejná správa
Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Stav inzerce Probíhá nábor
Platový rozsah měsíčně
Provoz Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání Bakalářské
Titul
Minimální praxe
Počet pracovních míst 1
Datum zveřejnění 24-04-2024
Datum ukončení 23-06-2024
Země Česká republika
Kraj Olomoucký kraj
Okres Olomouc
Město / měst. část území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Statutární město Olomouc

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/55

v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních

samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Více informací o společnosti naleznete na www.olomouc.eu.

Náplň práce:

· odpovědnost za řádný výkon činností odboru územního plánování

· (zejm. výkon činností zákonem uložených úřadům územního plánování),

· řízení, kontrola a organizace práce podřízených zaměstnanců,

· zabezpečení dodržování právních a vnitřních předpisů,

· tvorba příznivých pracovních podmínek.

Požadujeme:

Zákonné podmínky:

· státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem,

· trvalý pobyt v České republice,

· dosažení věku 18 let,

· způsobilost k právním úkonům,

· bezúhonnost,

· znalost jednacího jazyka,

· splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví

· některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.

Kvalifikace:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.

Obor:

  • právní, stavební, architektonické nebo urbanistické zaměření.

Praxe:

  • praxe ve veřejné správě minimálně 3 roky,
  • praxe v oboru minimálně 3 roky,
  • praxe v řídící činnosti.

Jiné požadavky:

  • velmi dobré organizační a řídící dovednosti,
  • schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze,
  • vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
  • adaptabilita a analytické schopnosti,
  • všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy,
  • velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti,
  • smysl pro týmovou práci,
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou,
  • dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
  • schopnost jednat s lidmi,
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Nabízíme:

· 5 týdnů dovolené

· pružná pracovní doba

· příspěvek na stravné

· Flexi Passy

· 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost

· příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření

· příspěvek na volnočasové pohybové aktivity

· jistota, stabilita, perspektiva, spolehlivost a prestiž

· možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu

· služební mobilní telefon a notebook

· příjemné pracovní prostředí

· účast na reorganizaci IT útvarů magistrátu (pod vedoucího odboru informatiky bude spadat jak „odbor informatiky“, tak „oddělení rozvoje IS/ICT“

· možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek

Platová třída: 13. platová třída (29.400 Kč – 43.370 Kč)

Pracovní poměr: doba neurčitá

Datum zveřejnění: 24-04-2024 15:27:20

Přidat do košíku
Prodáváme 10000 bílých, červených a růžových vín světa, vinotéky, šampaňské, stojany, sklenice. Lze ochutnat moravská vína Ryzlink vlašský, rýnský, Müller Thurgau, Veltlínské zelené i červené, Pálava, Frankovka, Cabernet sauvignon růžové, moravské Chardonnay šumivé, Rulandské šedé, bílé, modré ledové, Modrý Portugal, slámové, champagne suché. Dovážíme vína z Francie, nejen z Bordeaux, Chile, Itálie, Argentiny, Austrálie, portské. Dárková balení schovají karafu, otvírák, skleničky, stojan i regál.